I. Általános feltételek és az alapfogalmak meghatározása
˙A www.eskuvoi-meghivo.hu nevű weboldalunkon áruvásárlásra jogosult minden fizikai és jogi személy korlátozás nélkül, feltéve hogy betartja a általunk szabott üzleti feltételeket. Ezek a vásárlási feltételek (tovább csak feltétel) vonatkoznak és meghatározzák a vevő és az eladó, vagyis a Miriama s.r.o., IČO: 48284904 kereskedés székhelyes Sancova 88, Bratislava 83104,(tovább csak üzemeltető) és a vevő által kötött szerződés alapjait melyet elektronikus redszerünk által üzletünkkel kötöttek (tovább csak üzlet).
A kereskedelmi kapcsolatokra (mint más jogviszonyokra, melyek ezzel kapcsolatosak) a Polgári törvénykönyv, valamint más speciális szabályok, különösen a 108/2000 törvény, mely a fogyasztók védelmén alapul és a 250/2007es törvény érvényes. A kereskedelmi kapcsolatokra továbbá különképpen érvényes a Kereskedelmi Törvénykönyv szabályai és a Polgári törvénykönyv.
A vevő fizikai személy aki saját nevében elektronikus megrendelést adott le termékeinkre eletronikus üzletünkben. Az elektronikus megrendelés tartalmazza a megrendelő, vevő összes személyes adatát, a megrendelt termékek teljes listáját, a termékek árát.
Árunak számít minden termék, mely internetes weboldalunkon keresztül megvásárolható.
II. Megrendelés, szerződéskötés és szerződés visszavonás
Az érvényes és teljes online megrendelésnek tartalmaznia kell a következő adatokat: a vevő teljes neve, e-mail címe és a megrendelt termékek fajtáját. Minden adatnak valósnak kell lennie.
A megrendelő lap elküldése után e-mail címére elküldjük a megrendelésének megerősítését. A megrendelés többi részletét mint a szállítást e-mailben egyezzük le üygfeleinkkel. A megadott e-mail címre küldünk minden a megrendelésével kapcsolatos további információt.
Az online szerkesztő program használata esetén elektronikus fizetésre kerül sor. A pénz megérkezése után a megrendelő e-mail címére elküldjük az e-számlát, az originál számlát az értesítőkkel postázzuk.
Grafikusunk szolgálatai igénybevétele esetén, vagyis e-mail-es felkérés esetén minden elektromos megrendelést szerződés javaslatnak tekintünk é snem tartjuk kötelezőnek. Az e-mail megérkezése után a megadott információk és kérések alapján összeállítjuk az ajánlatunkat. A vásárlónak ezt az ajánlatot 72 órán belül el kell fogadnia, máskülönben az elektromos megrendelést visszavonjuk. Elfogadás esetén a vásárló elkötelezi magát, a megrendelt és postázott anyagot köteles átvenni.
A vásárlónak lehetősége van az elfogadás előtt kérvényezni egy javítást és átalakítást, minden következő átalakítás és kérést viszont már az aktuális áraink alapján számlázunk, melyek megtalálhatóak weboldalunkon.
Az egyedi tervezésű meghívók vásárlása esetén a szerződés kötés emailben történik, a grafikus ajánlat elfogadása után a szerződés érvénybe lép.
Adásvételi szerződés alapján az eladó köteles a dolog tulajdonát a vevőre átruházni és a dolgot a vevő birtokába bocsátani, a vevő pedig köteles a vételárat megfizetni és a dolgot átvenni. Ha a vásárló nem veszi át vagy nem fizeti ki az árut, vagyis ha az adásvételi szerződés megszegése esetén az üzemeltetőnek joga van kártérítést követelni. A szerződésből adódó bűntetés a termék árának 50 százaléka. Ennek a bűntetésnek a megfizetése után is köteles a vásárló átvenni és megfizetni a megrendelt termékeket.
A vevőnek jogában áll a rendeléstől és a szerződéstől visszalépni ingyen, amennyiben 72 óráb belül nem jelzi vásárlói szándékát az elküldött javaslatunkra és ezáltal nem fogadja zt el.A vásárló visszalépni e-mailben vagy telefonon tud.
A vásárlónak jogában áll visszalépni a szerződéstől a kezbesítés után 7 napig. A vásárlónak a pénzt csak abban az esetben küldjük vissza ha a kézbesített termék eltér az előzöleg elküldött mintától, melyet a vásárló külön kérésére küldtünk el. A vásárlott termékek vissza küldésével kapcsolatos kiadásokat a vevő állja, kinek kötelessége a terméket biztonságosan becsomagolni és gondoskodni a sérületlen szállításról.
A szerődéstől való visszalépés csakis írásos formában történhet, nem fogadunk el elektronikus formájú visszalépést. A vásárló kötelessége az összes anyagot is elküldeni a levéllel.
Cégünknek szintén jogában áll a szerződés felbontása, amennyiben lehetetlennek bizonyul a kivitelezés és a szállítás az adott időn belül. Továbbá ha a vásárló nem teljesíti kötelességeit.
III. Szállítási feltételek
Szállítás alatt a termék szállítását értjük a vásárló lakhelyére, vagy a vállalkozása helyére, melyet az e-mailben megadott. A termékeinket postázzuk vagy a vásárló igényeink megfelelően szállító céggel közbesítjük a termék árának teljes törlesztése után.
Cégünk a termékeket a leghamarabb kézbesíti, a megrendeléstől számított 3-4 napon belül, legkésőbb 1 héten belül. A vásárló tisztában van vele, hogy a cégünk szállítási határideje csakis informatív jellegű. Ha cégünk nem képes minden nyomtatott anyagot leszállítani a megadott határidőn belül akkor azonnal értesíti a vásárlót és közli az előrelátható szállítasi időpontot.
A termékeink a szállításnál biztonságosan be vannak csomagolva. A vásárló az átvétel előtt köteles átvizsgálni a csomagot és sérülés esetén köteles azonnal értesíteni minket. Bármilyen későbbi reklamáció nem lesz elfogadva. A szállítási költségeket nem foglalja magába a termék ára.
A vásárló kötelessége átvenni és megfizetni a csomagot, amennyiben ez nem történik meg cégünknek joga van kártérítést követelni. Ha a vásárló másodszor is igényli a kiszállítást a vásáló állja mindkét szállítás költségeit.
IV. Áraink, fizetési feltételek
Az oldalunkon feltűntetett árak csakis az oldalunkon vásárolt termékekre érvényes. Áraink nem tartalmazzák a szállítási költésgeket sem pedig a tanácsadásunkat, hacsak ez nincs feltűntve a termék leírásában. Termékeinket a megrendeléskor aktuális áron szállítjuk.
A fizetés történhet a termékeink átvételekor, kézpenzben, számlára téttellel vagy internetes fizetéssel. Az internetes fizetés és a számlára betéttel esetén a vásárló köteles a szerződés érvénybe lépésétől a legrövidebb időn belül végrehajtani a fizetést.
A kedvezményes – akciós termékeink jól láthatóan, kihangsúlyozva szerepelnek oldalunkon. Az akciós áraink a készlet erejéig vagy az akció befejezéséig tartanak.
V. Garancia, reklamáció, termék visszavétel vagy csere
A garancia a Polgári törvénykönyv 40/1964 es bekezdés alapján minimum 24 hónapra szól.
A reklamáció intézése a szlovákiai törvényeknek megfelelően történik.
Cégünk nem tehető felelőssé a nyomtatásnál történt helyesírási hibákért, melyet a vásárló saját maga követett el. A nyomtatás előtt saját maga kontrolálta és jóváhagyta.
Cégünk csakis a rendesen postázott csomagokat veszi vissza, nem fizetünk átvételkor a csomagért, ezért az e fajta csomagokat vissza küldjük átvétel nélkül.
Minden feltétel teljesítése esetén a vásárlónak vissza térítjük költségeit, melyet a termékeinkkért fizetett. Megegyezés esetén az adott értékben új árut szolgáltatunk.
Csakis azon reklamációkat fogadjuk el, ahol be van bizonyítottan cégünk követett el hibát, vagy abban az esetben ha a nyomtatott anyag eltér a kikért és jóváhagyott mintától.
Reklamálni csakis nálunk vásárolt terméket lehet. A reklamációhoz szükséges lépések a reklamációs lap kitöltésével kezdődik. Ennek kitöltése után a vásárlót értesítjük emailben a reklamáció beérkezéséről és értesítjük a további tenni valókról.
Cégünk a beérkező reklámációkat azonnal intézi, bonyolult eseteknél a reklamáció beérkezése óta számított 30 napon belül. A reklamáció eredményéről a vásárlóinkat írásban értesítjük (levélben vagy e-mailben). Ha a reklamációt nem tartjuk indokoltnak, akkor saját költségünkre továbbítjuk egy szakértőnek aki újra átértékeli és felülvizsgálja a reklamáció tárgyát.
A jótállás nem érvényes ha a termékek bármilyen mechanikus sérülést szenvedtek a hordásukkal vagy alkalmatlan bánásmód miatti sérülések esetén.
VI. Személyes adatok védelme
Cégünk garantálja, hogy csakis a megrendeléshez és a komunikációhoz szükséges személyi adatokat fogja kérni a vásárlótól mint a név, pontos cím, e-mail cím és telefonszám.
A vásárló engedélyét adja a 428/2002 es törvény §7 paragrafusának 1 törvényével, mely a személyes adatok védelméről szól, mely szerint az eladó megtartsa és feldolgozza a személyes adatokat. A vásárló engedélyt add az üzemeltetőnek a adatjainak felhasználására való engedélyt az Eurőpai Unión belüli országokban is. Az üzemeltető vállalja hogy a vásárló személyes adatjait csakis a törvénynek felelően szabályosan fogja kezelni. Ez a megállapodás a vásárló és az üzemeltető között határozatlan időre szól.
Az üzemeltető kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárló írásos vagy telefonos kérésére bármikor indoklás nélkül törli az adatbázisából.
VII. Záró, összefoglaló rendelkezések
Ezek az általános üzleti feltételek érvényesek minden egyes vásárlás esetén, azonnali hatállyal életbe lépnek amint megérkezik az elektromos megrendelés, kivéve ha a két fél között kifejezetten eltérő megállapodás született.
Az elektromos megrendelés elküldésével a vásárló fenntartás nélkül elfogadja összes „Üzletszabályunkat“ melyen a megrendelés napján érvényben vannak.
A vásárló kijelenti, hogy a megrendelés elküldése előtt megismerkedett általános szerződési feltételeinkkel és ezekkel egyetért.
A vásárló és a üzemeltető teljes mértékben elfogadják az elektronikus komunikációs formát, és minden elektronikus levelezésben leegyezett megrendelés is érvényes. Elektronikus komunikációs forma viszont nem elfogadható visszalépés esetén.
VIII. Az online esküvői meghívó szerkesztőn keresztül beérkezett megrendelések
Az esküvői meghívókat az online szerkesztőn keresztül is meg lehet rendelni, mely honlapunkon szerepel, továbbiakban szerkesztő. A szerkesztőn keresztül beérkezett megrendelések azonnal a megrendelés elküldésénél érvényes szerződésnek tekinthető. A megrendelés befejezetnek tekintetik abban az esetben ha megtörténik a TrustPay online átjárón keresztül a fizetés vagy a ha a csomag személyes átvételre elküldetik.A szerkesztő esküvői értesítők és meghívók szerkesztésére szolgál. Az összes többi nyomtatott terméket, mint például címkék, ültetőkártyák melyeket a vásárló megrendelt a nyomtatás előtt mégy egyszer elküldjük a vásárlónak emailben ellenőrzésre. Amint megkapjuk a vásárló engedélyét nyomtassuk és szállítjuk a vásárló kérésének megfelelően. Minden a szövegben és a dizájnban a vásárló által létrehozott változtatás az eladó számára végleges, a vásárló kívánságai alapján nyomtatjuk és szállítjuk a termékeket. Ha bármi más változtatásra van szükség akkor azokat szükséges feltűntetni a megrendelő lap megjegyzéseiben, vagy fel kell venni az eladóval a kapcsolatot és személyesen tájékoztatni a változtatásokról. Az eladó nem felelős semmiféle hibáért mely a vásárló figyelmetlenségének köszönhetően keletkezett, mint például nyelvtani hibák, ha a vásárló az értesítő szövegét a vágás helyére toldja, nem bekeretezett szöveg, nem illő színkombinációk, esetleg különböző betűtípusok alkalmazása esetén vagy ás hibákért. Az eladó nem köteles felvenni a kapcsoltatot a vásárlóval a már elküldött és végrehajtott megrendelés esetén. Az eladó szintén nem felel a technikai hibákért melyek a szerkesztő funkcióival kapcsolatosak, melyekről nem tudd és valamilyen módon befolyásolják a rendelési folyamatot. A megrendelés felvétele után az eladó visszaigazoló emailt küld a vásárlónak melyben összefoglalja a beérkezett megrendelés részleteit.Változtatásokat egyeztetni az eladóval még nyomtatás előtt lehetséges. De csakis a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül.
Miriama s.r.o.
Érvényes 2012.7.25-től